dimecres, 11 d’abril del 2012

Pujant als cims dels Pirineus

Aquesta primavera Clan hem decidit fer uns campaments diferents. Sentint-ho molt, no hem pogut passar aquests 4 dies amb els Follets, els Llops, els Raiers ni els Pioners a Ulldemolins. I és que Clan hem anat a l'altra punta de Catalunya: als Pirineus del Ripollès, per fer una gran ruta de 4 dies.

Els nostres plans pel primer dia eren pujar des de Planoles fins a l'Alberg Pic de l'Àliga. Va ser molt emocionant "escalar" la muntanya amb les motxilles a sobre. Sens dubte un dia intens.

Primera parada.

Preparant el dinar després de la caminada.

El segon dia vam llevar-nos a les 6 del matí, ens proposavem fer el cim del Puigmal (2900m), però de sobte vam rebre una notícia terrorífica: Havia exclatat la 3a Guerra Mundial!!!!! Vam estar pensant les causes d'aquesta guerra i vam arribar a varies conclusions. De totes maneres a les muntanyes estavem segurs, així que vam continuar amb la nostra ruta.

Aquest cop més lleugers (perquè haviem deixat les motxilles a l'alberg), vam pujar i pujar la muntanya, però quan ens acostavem al Puigmal, vam veure que estava massa nevat, i seria perillós seguir endavant. Donat aquest risc, vam decidir ser prudents i desviar la ruta. Vam fer el cim de Dòrria (2500m), i ben contents!!

Pujant cap el Puigmal.

Al cim de Dòrria.

Amb el Puigmal de fons (molt a prop!)

Per la tarda vam recollir les motxilles i vam baixar cap a Planoles. Vam agafar un tren cap a Ribes de Freser on vam dormir en un càmping.

L'objectiu pel tercer dia era el cim del Taga (2000m). Pensavem que seria més suau que l'anterior, però el Taga ens va fer suar tant com el cim de Dòrria.

Pausa per menjar fruits secs.

Orgullosos d'haver arribat.

Al cim del Taga!!

L'últim dia va ser relaxat. Ens vam llevar tard al càmping i, amb tranquil·litat, vam anar recollint les nostres coses per tornar cap a casa. Segur que ens deixem moltes anècdotes per explicar, però del que estem segurs és de que han estat uns campaments "perfésticos" i emocionantíssims que han deixat secuela: